Dag 6 19 nov. Paza Miserere - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu Dag 6 19 nov. Paza Miserere - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu

Dag 6 19 nov. Paza Miserere

Blijf op de hoogte en volg Kristin

20 November 2012 | Argentinië, Buenos Aires

Dag 6 19 nov. Plaza Miserere 11
7u30 vond ik nog veel te vroeg en ik draaide me nog eens om. Om 13 uur werd ik maar pas wakker. Leuk, vanavond komt Anje. Wat zou ik doen vandaag? Ik had horen zeggen van mijn gebuur in het hotel dat je op “Plaza Miserere 11” goedkope spullen kunt vinden en het aangenaam wandelen is. Gisteren zei Daniel me dat het daar heel gevaarlijk is. Dat woord gevaarlijk kan ik niet meer horen. Dat zijn allemaal mensen die dit zeggen die nog nooit gereisd hebben en gewoon niet weten wat echt gevaarlijk is. In Brussel is het ook gevaarlijk en moet je ook op je hoede zijn! Ik nam een taxi, 35 P, naar daar. In de straten was het heel druk. Niet te doen. Op de plaza Miserere voelde ik me als in Molenbeek. Massa's mensen, kraampjes, galerijen, winkeltjes met goedkope kledij, carnavalswinkels, etc. Ja inderdaad kun je het in Molenbeek ook gevaarlijk noemen. 15 uur. Ik had honger daar ik niet ontbeten had. Ik ging naar de Mc Donnald's waar ook daar een lange file was. Na een paar uurtjes keerde ik naar mijn hotel terug en sliep één uurtje. Daarna begon ik aan mijn blog van twee dagen. Ik wil ervan profiteren nu Anje er nog niet is. Daarna zal het moeilijker worden om alle dagen te schrijven. Anje zal rond 22 uur aankomen denk ik. Ik zie er naar uit. Ik had een welkomstbriefje gelegd met een fles rode wijn en wat chips...

• 20 November 2012 - 09:43

Dieter:

Miljaar, fles rood en briefke, ik had precies ook moeten afkomen ;)

• 20 November 2012 - 16:07

Monique:

Amai, al een jaar Onderweg! Dat wil dus zeggen dat er al 365 verslagen geschreven zijn, die ik ook allemaal heb gelezen. En ik moet zeggen dat het nog niet verveeld heeft! Je zal er wel naar uitkijken dat je vriendin komt, geniet er maar van. De laatste maanden zullen zo voorbijvliegen.

• 23 November 2012 - 13:57

Rene:

haaaaaaaaaa! je hebt ook Molenbeek in Buenos Aires !! Das goe nieuws, dan hoef je de volgende keer niet zo ver te reizen ! hihihihihihi