Dag 10 4 juli Copan Buikloop - Reisverslag uit Copán, Honduras van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu Dag 10 4 juli Copan Buikloop - Reisverslag uit Copán, Honduras van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu

Dag 10 4 juli Copan Buikloop

Door: Kristin Daelman

Blijf op de hoogte en volg Kristin

04 Juli 2012 | Honduras, Copán

Dag 10 4 juli Copan
Amaai……. Ik hab alle uren van de nacht gezien. Vanaf 1u30 ben ik zo ziek geweest! Heel veel overgegeven en erge buikloop. Om 5u ben ik dan in slaap gevallen. Oei, ik kan zo niet naar de ruînes gaan. Chris kwam rond 9u30 kloppen op mijn kamer. Hij was ongerust daar we om 9u afgesproken hadden. Ik vertelde hem mijn probleem. Ik kroop er weer in tot 13u30. Het overgeven was gestopt maar de buikloop nog niet. Ik nam voor de eerste keer in 8 maanden iets tegen buikloop. Iets straffer dan immodium dat niet geneest maar enkel stopt. Annemie vroeg me hoe het ging. Ze zei dat dat waarschijnlijk is van je tanden te poetsen met kraantjeswater. Ik doe dat al 8 maand!!! “Ja”, zei ze, “het hangt af welke microbe er in het water passeert.” Vanaf nu zal ik dan maar mijn tanden poetsen met flessenwater. Ik ging naar de apotheek waar ik een andere muggenspray kocht dan die dure groene “ off”. Misschien dat een goedkopere wêl werkt. Ik kocht me ook yoghourt en een cola. Rond 18 uur was Chris er. We zaten op internet. Het zal rustig worden deze avond. En ik denk niet dat ik ga eten. Ik heb mijn yoghourt nog. Ik hoop dat het morgen beter gaat zodat ik naar de ruînes kan gaan. Tot morgen. x

  • 05 Juli 2012 - 04:31

    Vandenbroucke Katrie:

    hopelijk vlug weer er boven op vele groetjes vanuit Houthulst xxx

  • 05 Juli 2012 - 08:25

    Monique:

    Ocharme kristinneke! Dat is niet alles, zo ziek zijn, maar allee zo is stevig de kakkerij hebben is ne keer een goeie opkuis vanbinnen! Hopelijk vlug beter! P.s. Veel cola drinken helpt!

  • 05 Juli 2012 - 08:48

    Pieter:

    Jammer weer ik ben up to date, leest nog steeds aangenaam. Genees snel, tja de darmen van ons moeder zijn ons allemaal gegeven. Leuk hé zo eens overnachten bij Belgen, kwaliteit is direct anders nietwaar, nen Leffe, is bij ons al een tijdje geleden, vroeger hadden we dit nog hier, momenteel niet meer, jammer. Zal eens een toertje in Kaapstad moeten doen daarvoor. Geniet die dag en vinnig herstel. Mooi loop. Pieter en Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristin

Eindelijk is het bijna zo ver. Mijn droom wordt werkelijkheid. " We reizen niet om te ontdekken, maar om te zien wat ontdekt is " 17 november 2011 vertrek ik alleen en met de rugzak het onbekende tegemoet en dit gedurende 1 jaar en 3 maanden.... Ik zal jullie allemaal missen en ik hoop dat mijn 2 hondjes het zonder mij zullen redden! :-) Als maskotte neem ik een Belgische knuffelbeer mee.

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 271363

Voorgaande reizen:

17 November 2011 - 28 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: