Dag 14 20 okt. Cusco - Lima - Paaseilanden - Reisverslag uit Lima, Peru van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu Dag 14 20 okt. Cusco - Lima - Paaseilanden - Reisverslag uit Lima, Peru van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu

Dag 14 20 okt. Cusco - Lima - Paaseilanden

Blijf op de hoogte en volg Kristin

21 Oktober 2012 | Peru, Lima

Dag 14 20 okt. Cusco – Lima
Lima – Paaseilanden
Om 5u15 op. Om 6 uur zat ik reeds in de taxi, 7 sole, naar de luchthaven. Ik stak mijn postkaartjes in de brievenbus. Ik checkte in naar Lima. Één uur vlucht. Ik sliep. Toen het vliegtuig landde, schoot ik wakker en dacht ik dat we gecrasht waren. :-) Ik zag Alfredo op het vliegtuig. Hij blijft nog een dag in lima en vliegt dan terug naar Mexico. Mijn vlucht naar de Paaseilanden is deze nacht om 1u20. Ik had geen zin om een ganse dag in de stad rond te wandelen en reed met een taxichauffeur naar een hotel H. Rosas. Alfredo en ik deelden de taxi. Die vroeg maar liefst 50 sole! Toen ik mijn deel wilde betalen wilde Alfredo dat niet. Hij nam een ander hotel aan 160 $/nacht. Ja, dat kan ik niet betalen hoor. In het hotel kreeg ik een speciale prijs aangeboden aan 40 $ daar ik maar tot 23 uur in het hotel zal blijven. Om 9 uur begon ik aan mijn blog. Ik zat dagen achter! Niet te doen. Op facebook vragen ze me zelfs wat er scheelt of dat ik mijn blog niet meer verder doe. Geen paniek. Ik blijf dit verder doen ondanks het een groot werk is. Ondertussen is het 16u30. Ik rammel van de honger. Ik ga straks iets zoeken om te eten. Ik skypte met Mike, papa en Dieter. Leuk om hen te horen. Picasso was weer weggelopen maar na een tijdje hebben ze hem toch gelukkig terug gevonden. Dieter is naar Sint Niklaas gereden om mee te zoeken. Stel je voor... Ik boekte vooraf een hotel op Easter Island = Isla de Pascua = Paaseilanden. Ik blijf er maar één dag want ze mailden me dat ze door werken rond het hotel geen wifi hebben. En één week zonder wifi is niet mogelijk. Dat begint goed. Alle hotels daar zijn duur. Dus ik moet nog uitzoeken hoe ik het ga doen. Ook de taxi's zijn duur. Ik hou jullie morgen op de hoogte. De vlucht duurt 5,5 uur. Om 7 uur kom ik daar aan. Wat gaan we nu beleven? Ik ben benieuwd. Hasta manana. Besos...

• 25 Oktober 2012 - 20:02

Kristin Daelman:

ai ai ik kan niet meer inloggen op mijn eigen blog en dus ook mijn verslagen niet meer publiceren! Hopelijk ligt dit aan het trage internet op de Paaseilanden en is alles weer ok in Chili!

• 25 Oktober 2012 - 20:02

Kristin Daelman: