Dag 10 6 nov. Puerto Montt - Reisverslag uit Puerto Montt, Chili van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu Dag 10 6 nov. Puerto Montt - Reisverslag uit Puerto Montt, Chili van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu

Dag 10 6 nov. Puerto Montt

Blijf op de hoogte en volg Kristin

08 November 2012 | Chili, Puerto Montt

Dag 10 6 nov. Puerto Mont
Om 10u15 wekte mijn gsm me. Ik wilde nog wat langer blijven liggen maar men serveert het ontbijt maar tot 10u30 . Ik had een mail gekregen van Connections dat ze de vlucht niet konden verlaten daar mijn wereldticket eindigt op 19 november. Dan is het één jaar. Daar had ik niet meer aan gedacht dat inderdaad een ticket maar voor één jaar is. Normaal gezien heb ik nog een vlucht naar België op 17 november maar deze neem ik niet daar ik langer wil wegblijven, vooral voor de carnaval in Rio De Janeiro. Ttz, als ik tegen dan nog geld over heb! :-) Daar ik dus maar één week meer heb kan ik de boottocht langs de fjorden niet nemen en zal ik een vliegticket bestellen naar Punta Arenas en daar enkele toers doen. Ik boekte bij “SKY” een ticket voor morgenvroeg en een ticket terug naar Santiago op 13 november. Op 14 november vertrek ik dan naar Argentinië. In het reisagentschap kwam ik de Chileense Maria Helena tegen waarmee ik gisteren een toer maakte. We dronken samen een koffie op een terras, uit de wind. Het was 15 graden in Puerto Montt, dus niet zo koud. Vanaf morgen zal het een stuk kouder zijn. Patagonië, op een 1400 km van Antarctica. Het verre zuiden van het langgerekte Andesland. Marie Helena gaf me nog wat goede tips voor Punta Arenas. Een ganse dag zat ik op internet opzoekingen te doen. Ik boekte een hotel in Punta Arenas = Hostal Patagonia aan 63 $/nacht. Het ligt dicht bij de Plaza Mayor. Ik passeerde langs de Mc Donnald's en bekeek tv. Ik zag op facebook dat Dieter een snow case = skivakantie voor twee personen gewonnen heeft op Studio Brussel. Hij beantwoordde vijf vragen correct. Proficiat mijne jongen. Geniet er maar van. Tientallen honden blaften en liepen over de straat of sliepen op een grasperk. Ik stak mijn oordopjes wat dieper in en viel in slaap om 1 uur. Morgen sta ik op om 7u30 want een transfer pikt me op om naar de luchthaven te gaan. x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristin

Eindelijk is het bijna zo ver. Mijn droom wordt werkelijkheid. " We reizen niet om te ontdekken, maar om te zien wat ontdekt is " 17 november 2011 vertrek ik alleen en met de rugzak het onbekende tegemoet en dit gedurende 1 jaar en 3 maanden.... Ik zal jullie allemaal missen en ik hoop dat mijn 2 hondjes het zonder mij zullen redden! :-) Als maskotte neem ik een Belgische knuffelbeer mee.

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 271363

Voorgaande reizen:

17 November 2011 - 28 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: