Dag 14 8 juli Copan - Reisverslag uit Copán, Honduras van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu Dag 14 8 juli Copan - Reisverslag uit Copán, Honduras van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu

Dag 14 8 juli Copan

Door: Kristin Daelman

Blijf op de hoogte en volg Kristin

08 Juli 2012 | Honduras, Copán

Dag 14 8 juli Copân
Amaai, ik ontwaakte om 10u30. Ik had weer wat slaap nodig denk ik. Ik installeerde me op het terras met een lekkere thee. Ik sprak met een Zwitsers meisje die voorheen in Nicaragua was. Ze gaf me goede raad. Ik skypte een uur met mijn ouders. Eindelijk had ik ze online. Dat deed me veel plezier. Chris arriveerde om 12 uur. Ik schreef mijn blog verder, organiseerde me om de dag nadien een busrit te maken van 8 uur en zocht wat op op internet. Ik verlaat het toffe dorp Copân. Ik ga naar de stranden. Ik heb me eindelijk eens een schema gemaakt van hoelang ik in een bepaald land blijf. Ik mailde naar Connections om 3 vluchten te verzetten op een latere datum Dat is gratis. Ik nam de vluchten twee maanden later dan gepland. Ik blijf te lang hangen op een bepaalde plaats. Ik probeer me vanaf nu aan mijn schema wat te houden. :-) het is nu 14 uur. Ik moet mijn bugspray opdoen want ze bijten me langs alle kanten! We gaan wat eten aan een kraampje. Daarna zal het wat slenteren zijn, mijn valies maken, me nog eens goed douchen alsook mijn haar wassen. Morgen ben ik weer alleen. Het zal eventjes weer raar aanvoelen. Maar je ontmoet zo vlug andere mensen dat je niet veel alleen bent. Alle, indien er toeristen zijn he! :-) x

• 09 Juli 2012 - 09:20

Pieter:

Ja, de muggen blijven je volgen op je wereldreis, is eigenlijk raar dat je er nog niet aan gewoon geraakt. Wij hadden dit ook het eerste jaar hier in Zuid-Afrika, maar nadien, zijn ze er nog, maar hebben ze geen interesse meer in ons bloed, dat van de gasten is veel beter :-)

• 11 Juli 2012 - 16:40

HELLO: