Dag 14 8 juli Copan - Reisverslag uit Copán, Honduras van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu Dag 14 8 juli Copan - Reisverslag uit Copán, Honduras van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu

Dag 14 8 juli Copan

Door: Kristin Daelman

Blijf op de hoogte en volg Kristin

08 Juli 2012 | Honduras, Copán

Dag 14 8 juli Copân
Amaai, ik ontwaakte om 10u30. Ik had weer wat slaap nodig denk ik. Ik installeerde me op het terras met een lekkere thee. Ik sprak met een Zwitsers meisje die voorheen in Nicaragua was. Ze gaf me goede raad. Ik skypte een uur met mijn ouders. Eindelijk had ik ze online. Dat deed me veel plezier. Chris arriveerde om 12 uur. Ik schreef mijn blog verder, organiseerde me om de dag nadien een busrit te maken van 8 uur en zocht wat op op internet. Ik verlaat het toffe dorp Copân. Ik ga naar de stranden. Ik heb me eindelijk eens een schema gemaakt van hoelang ik in een bepaald land blijf. Ik mailde naar Connections om 3 vluchten te verzetten op een latere datum Dat is gratis. Ik nam de vluchten twee maanden later dan gepland. Ik blijf te lang hangen op een bepaalde plaats. Ik probeer me vanaf nu aan mijn schema wat te houden. :-) het is nu 14 uur. Ik moet mijn bugspray opdoen want ze bijten me langs alle kanten! We gaan wat eten aan een kraampje. Daarna zal het wat slenteren zijn, mijn valies maken, me nog eens goed douchen alsook mijn haar wassen. Morgen ben ik weer alleen. Het zal eventjes weer raar aanvoelen. Maar je ontmoet zo vlug andere mensen dat je niet veel alleen bent. Alle, indien er toeristen zijn he! :-) x

  • 09 Juli 2012 - 09:20

    Pieter:

    Ja, de muggen blijven je volgen op je wereldreis, is eigenlijk raar dat je er nog niet aan gewoon geraakt. Wij hadden dit ook het eerste jaar hier in Zuid-Afrika, maar nadien, zijn ze er nog, maar hebben ze geen interesse meer in ons bloed, dat van de gasten is veel beter :-)

  • 11 Juli 2012 - 16:40

    HELLO:



    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    h

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristin

Eindelijk is het bijna zo ver. Mijn droom wordt werkelijkheid. " We reizen niet om te ontdekken, maar om te zien wat ontdekt is " 17 november 2011 vertrek ik alleen en met de rugzak het onbekende tegemoet en dit gedurende 1 jaar en 3 maanden.... Ik zal jullie allemaal missen en ik hoop dat mijn 2 hondjes het zonder mij zullen redden! :-) Als maskotte neem ik een Belgische knuffelbeer mee.

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 271363

Voorgaande reizen:

17 November 2011 - 28 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: