gsm nummer Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Oamaru, Nieuw Zeeland van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu gsm nummer Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Oamaru, Nieuw Zeeland van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu

gsm nummer Nieuw Zeeland

Door: kristindaelman

Blijf op de hoogte en volg Kristin

23 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Oamaru

Sommigen probeerden mij tevergeefs te bellen.

Ziehier het juiste nummer:

+64212136669

Op dit nummer kunnen jullie sms-en. Bellen zal te duur uitkomen!
Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristin

Eindelijk is het bijna zo ver. Mijn droom wordt werkelijkheid. " We reizen niet om te ontdekken, maar om te zien wat ontdekt is " 17 november 2011 vertrek ik alleen en met de rugzak het onbekende tegemoet en dit gedurende 1 jaar en 3 maanden.... Ik zal jullie allemaal missen en ik hoop dat mijn 2 hondjes het zonder mij zullen redden! :-) Als maskotte neem ik een Belgische knuffelbeer mee.

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 271363

Voorgaande reizen:

17 November 2011 - 28 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: