Dag 2 2 maart Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu Dag 2 2 maart Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu

Dag 2 2 maart Sydney

Door: kristindaelman

Blijf op de hoogte en volg Kristin

02 Maart 2012 | Australië, Sydney

Dag 2 2 maart Sydney
Rebecca voerde haar zoon naar school rond 7u30. Ze moet elke dag 1 uur rijden. Ik mocht blijven liggen maar stond toch maar op. Op het balkon zag ik de woelige zee maar… gietende regen en koud. De week ervoor hadden ze nochtans prachtig weer. Rond half tien was ze terug. We bereidden wat trips voor en reden naar Manly beach maar opnieuw alles in de regen. In de I-site kocht ik een kaart van Australiê, we aten een kebab, wandelden wat in de winkelstraat en gingen haar zoon ophalen in zijn school. Alle kindjes hadden hetzelfde uniform aan. Iedereen was verplicht een hoed te dragen wegens de zon. Daarna reden we naar Palm Beach waar de opnames gebeuren van” Home and Alone”. Mike, voor jou heb ik al die foto’s genomen. Daar ik daar nooit naar kijk, ken ik natuurlijk al die plaatsen niet. We passeerden langs de supermarkt en reden naar huis waar rebecca een lekkere wok maakte met kip en groentjes. De surfles van Thibaut was uitgesteld daar er haaien in de buurt waren en de zee te wild was. Er zijn wel haaiennetten geplaatst maar de haaien kunnen er nog altijd rond zwemmen. Helicopters vliegen constant over de zuidelijke oceaan om de haaien te spotten en geven dan de info door aan surfers en duikclubs. Ik besloot toch maar van niet in Sydney te blijven door het slechte weer. In Perth is het altijd prachtig weer en via internet boekte ik een vlucht aan 253 $ . Perth ligt in het westen op een 4000 km van Sydney. Ik vind het spijtig dat ik niet langer in Sydney blijf en zeker bij Rebecca die heel lief voor me is maar ik wil naar warmere oorden. Op 17 april neem ik in Sydney een vlucht naar Hawaî en daarvoor kan ik nog altijd Sydney bezichtigen. Zowiezo kan ik op 1,5 maand niet gans Australiê en ook nog eens Papua New Guinea bezichtigen! Dit is veel te kort. Maar langer wil ik niet blijven want alles is hier VEEL te duur! Ik douchte me, maakte mijn rugzak en ging slapen rond 00.00 u . Het zou vlug dag zijn om naar de luchthaven te rijden. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristin

Eindelijk is het bijna zo ver. Mijn droom wordt werkelijkheid. " We reizen niet om te ontdekken, maar om te zien wat ontdekt is " 17 november 2011 vertrek ik alleen en met de rugzak het onbekende tegemoet en dit gedurende 1 jaar en 3 maanden.... Ik zal jullie allemaal missen en ik hoop dat mijn 2 hondjes het zonder mij zullen redden! :-) Als maskotte neem ik een Belgische knuffelbeer mee.

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 271363

Voorgaande reizen:

17 November 2011 - 28 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: