Mijn eerste reis - Reisverslagen van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Eindelijk is het bijna zo ver.
" We reizen niet om te ontdekken, maar om te zien wat ontdekt is "

Go confidently in the direction of your dreams! Live the life you've imagined. As you simplify your life, the laws of the universe will be simpler.
( Thoreau )

Mijn droom wordt werkelijkheid.
Half november vertrek ik alleen en met de rugzak het onbekende tegemoet en dit gedurende 1 jaar en 3 maanden....
Ik zal jullie allemaal missen en ik hoop dat mijn 2 hondjes het zonder mij zullen redden! :-)

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2013

24 dec..... Verloop in Belgiê

11 Januari 2013

23 dec.Verrassingskerstfeest verkleed als kerstman

11 Januari 2013

Dag 8-9 21-22 dec. Recife - Brussel (BACK HOME)

25 December 2012

Dag 8 21 dec. Recife-Brussel ( BACK HOME )

21 December 2012

Dag 7 20 dec. Recife ( ziek ziek ziek )
Kristin

Eindelijk is het bijna zo ver. Mijn droom wordt werkelijkheid. " We reizen niet om te ontdekken, maar om te zien wat ontdekt is " 17 november 2011 vertrek ik alleen en met de rugzak het onbekende tegemoet en dit gedurende 1 jaar en 3 maanden.... Ik zal jullie allemaal missen en ik hoop dat mijn 2 hondjes het zonder mij zullen redden! :-) Als maskotte neem ik een Belgische knuffelbeer mee.

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 270632

Voorgaande reizen:

17 November 2011 - 28 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: