VERMIST ! - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu VERMIST ! - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu

VERMIST !

Blijf op de hoogte en volg Kristin

09 September 2012 | Colombia, Medellín

Wie heeft mijn hondje gezien in de buurt van Sint Niklaas?
Beloning voor tips of vondst.
Picasso genaamd.
Sorry maar vandaag ben ik niet in staat om mijn blog te schrijven...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristin

Eindelijk is het bijna zo ver. Mijn droom wordt werkelijkheid. " We reizen niet om te ontdekken, maar om te zien wat ontdekt is " 17 november 2011 vertrek ik alleen en met de rugzak het onbekende tegemoet en dit gedurende 1 jaar en 3 maanden.... Ik zal jullie allemaal missen en ik hoop dat mijn 2 hondjes het zonder mij zullen redden! :-) Als maskotte neem ik een Belgische knuffelbeer mee.

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 483
Totaal aantal bezoekers 270912

Voorgaande reizen:

17 November 2011 - 28 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: