Dag 14 19 mei Puerto Escondido - Reisverslag uit Puerto Escondido, Mexico van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu Dag 14 19 mei Puerto Escondido - Reisverslag uit Puerto Escondido, Mexico van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu

Dag 14 19 mei Puerto Escondido

Door: Kristin Daelman

Blijf op de hoogte en volg Kristin

14 Mei 2012 | Mexico, Puerto Escondido

Dag 14 19 mei Puerto Escondido
Het feestje gisteren is redelijk laat uitgelopen maar het was heel tof. Er was eten en drinken voorzien. Er werd salsa gedanst alsook een dans die iedereen tesamen danst. Er was een show van een man die jongleert met vuur. Er werd een bepaald liedje gezongen toen de cake gesneden werd en er was karaoke. De meeste mensen waren familie van Lis, de jarige, de rest waren de guests. Ik ontmoette vele mensen waaronder Santiago, een toffe mexicaanse piloot waar ik de volgende dagen mee optrok. Ik wilde uitslapen en belde mijn duik af en boekte hem voor de dag erop. In de late namiddag namen Santiago en ik een taxi naar Playa Zicatela, het surfstrand. Hij kende een goed restaurantje op het strand en bestelde verschillende mexicaanse gerechtjes. Uit eten gaan met een mexicaan is het beste dat je kunt doen om alle gerechten te leren kennen. We keken naar de surfers die de twee meter hoge golven trotseerden. Je moet al heel goed kunnen surfen om deze golven aan te durven. Ze surfen slechts ’s morgens en ’ s avonds daar de golven in de dag te gevaarlijk zijn en er teveel onderstroming is. Plots zagen we in de verte dolfijnen uit het water springen. Mijn dag kon niet meer stuk. Ook daarna genoten we van een prachtige zonsondergang en… ook nog eens vuurwerk erbij! Wat moet een mens meer hebben? In mijn hostel ging ik vroeg slapen want ik wilde in vorm zijn voor de duik de volgende dag. Buenas noches…

  • 24 Mei 2012 - 07:01

    Pascal:

    Je Spaans wordt er beter oüp :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristin

Eindelijk is het bijna zo ver. Mijn droom wordt werkelijkheid. " We reizen niet om te ontdekken, maar om te zien wat ontdekt is " 17 november 2011 vertrek ik alleen en met de rugzak het onbekende tegemoet en dit gedurende 1 jaar en 3 maanden.... Ik zal jullie allemaal missen en ik hoop dat mijn 2 hondjes het zonder mij zullen redden! :-) Als maskotte neem ik een Belgische knuffelbeer mee.

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 270945

Voorgaande reizen:

17 November 2011 - 28 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: