Dag 51 20 april Moorebank - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu Dag 51 20 april Moorebank - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu

Dag 51 20 april Moorebank

Door: Kristin Daelman

Blijf op de hoogte en volg Kristin

20 April 2012 | Australië, Sydney

Dag 51 20 april Moorebank
Om 7u30 werd ik al wakker. Ja, daar gaat mijn uitslapen! :) Paul ging werken en ik begon mijn auto leeg te maken, een kuis in al mijn papieren en documentatie te maken, de auto te stofzuigen etc. De auto was netter nu dan voorheen. Alles wat ik aagekocht had en niet kon meesleuren naar een ander land laat ik achter bij paul. Hij doet er mee wat hij wil, zoals voedsel, handdoeken, kruik water, thermosbekers, dvd’s, waskom en mijn zware trotter van Australiê. Eindelijk zal ik minder gewicht hebben nu. Ik reed naar het bezinestation en tankte voor 15 $ zodat de tank halfvol gevuld was zoals ik hem gekregen had. Daarna reed ik naar de post. Ik wilde een pakket versturen van 2,5 kg naar Belgiê met wat souvenirs, koffielepeltjes, een australische vlag voor Mike en mijn kapot onderwaterfototoestel die ik in Belgiê wel wil laten repareren. Dit kostte me 44 $ en zal 3 maanden onderweg zijn , per boot. Daarna ging ik naar huis en douchte me en maakte me mooi voor de opera. :) Ik vond het leuk om me nog eens op te maken. Ik liep al maanden in dezelfde sportieve kledij. Ik nam voor de eerste keer een back up van al mijn foto’s en zette die op mijn externe harde schijf. 13000 foto’s! Gisteren kon ik mijn computer niet meer afsluiten. Ik liet hem de ganse nacht draaien en vandaag was het conflict opgelost. Ik denk dat het waarschijnlijk komt door het feit ik mijn pc wou afsluiten en ik de USB wireless stick van ¨Paul niet afgezet had. Ik weet het niet. Ik voelde me in ieder geval niet goed bij de gedachte dat ik al mijn foto’s zou kwijt geweest zijn! Ik ben klaar. Ik wacht op Paul en daarna rijden we naar Sydney naar het Operahouse waar we het ballet gaan bekijken. Tot morgen. Mijn laatste dag. Ik vertrek morgenavond om 19u40 , dus zaterdagavond, en kom in Hawaiî aan zaterdagmorgen. Grappig, ik win één dag. Dada.

  • 21 April 2012 - 02:45

    Rebecca Kosterman:

    Hi Kristin,

    Ik wens je een prettige reis naar Hawaï !!!
    Zou je in Australie kunnen wonen ???

    Groetjes Rebecca

  • 21 April 2012 - 08:03

    Monique:

    Geniet van je operauitstapje. Het zal wel prachtig zijn en dan nog in het beroemdste operagebouw van het zuidelijk halfrond! By the way: hans en ian komen volgende maand naar belgie, dus na ongeveer 30jaar gaan we elkaar nog eens zien! Tof he?! Goeie reis naar hawai, ikzelf zit volgende week in sicilie, hopelijk met wat beter weer,want het is hier ook nog gene vette geweest. Salukes!

  • 24 April 2012 - 06:17

    Rony:

    Lol 13000 foto's, misschien daardoor dat je je pc niet kon afsluiten hé, duurt effe om die over te zetten.
    Hoop dat je lekker genoten hebt van je uitstapje ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristin

Eindelijk is het bijna zo ver. Mijn droom wordt werkelijkheid. " We reizen niet om te ontdekken, maar om te zien wat ontdekt is " 17 november 2011 vertrek ik alleen en met de rugzak het onbekende tegemoet en dit gedurende 1 jaar en 3 maanden.... Ik zal jullie allemaal missen en ik hoop dat mijn 2 hondjes het zonder mij zullen redden! :-) Als maskotte neem ik een Belgische knuffelbeer mee.

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 270975

Voorgaande reizen:

17 November 2011 - 28 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: