Conclusie Van Zuid-Afrika - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu Conclusie Van Zuid-Afrika - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu

Conclusie Van Zuid-Afrika

Door: kristindaelman

Blijf op de hoogte en volg Kristin

08 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Wellington

Conclusie van Zuid- Afrika
Daar ik nog geen tijd had om mijn mening op te schrijven doe ik het nu.
Zuid – Afrika is een heel mooi land met prachtige vergezichten. De safariparken met zijn vele dieren intrigeert me zeker. De mensen zijn er vriendelijk maar ik vind dat je de apartheid tussen de zwarten en de blanken nog veel te fel voelt. Ze zijn er bijna allemaal rascist. Het leven is er goedkoper dan in Belgiê. Of ik er zou willen wonen? Ik weet het niet. Misschien niet. Ik denk steeds dat ik veel liever in een land zou willen wonen met een spaanse tint. Salsa op de straat, sangria drinken, spaans spreken iplv engels, warme vriendelijke mensen, meer ambiance, een tango dansen, machos, op een paard op de prarie rijden, steaks eten op de bbq met de gauchos… Dat zullen we later wel ondervinden in mijn andere landen.