Conclusie van Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu Conclusie van Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu

Conclusie van Nieuw Zeeland

Door: kristindaelman

Blijf op de hoogte en volg Kristin

28 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Conclusie van Nieuw Zeeland

Nieuw Zeeland met haar overweldigende schoonheid, puurheid en ruimte. Een land waar je kunt skiên en surfen op dezelfde dag! Prachtige stranden, subtropische eilandjes, imposante rotskusten, duizelingwekkende fjorden, intens groene regenwouden, bergen met eeuwige sneeuw, gletsjers, levende vulkanen en stille meren.
Of ik er wil wonen? Nee, voor mij ietsje te rustig. Ik heb liever meer mensen dan schapen . :) Toch om er constant te wonen. Er met vakantie gaan is fijn maar het blijft altijd maar natuur, natuur en nog eens natuur…

  • 28 Februari 2012 - 22:26

    Rita Sonck:

    alle seg alleen maar natuur daarr droom ik van
    Ik beb juist mick op f. B gehad
    hier in itlie volle zon koud maar prachtig
    nu ga je zekze naar australie
    hopelijk met beter weer
    groetjes rita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristin

Eindelijk is het bijna zo ver. Mijn droom wordt werkelijkheid. " We reizen niet om te ontdekken, maar om te zien wat ontdekt is " 17 november 2011 vertrek ik alleen en met de rugzak het onbekende tegemoet en dit gedurende 1 jaar en 3 maanden.... Ik zal jullie allemaal missen en ik hoop dat mijn 2 hondjes het zonder mij zullen redden! :-) Als maskotte neem ik een Belgische knuffelbeer mee.

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 271004

Voorgaande reizen:

17 November 2011 - 28 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: