Dag 15 20 jan Wellington - Reisverslag uit Wellington, Zuid-Afrika van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu Dag 15 20 jan Wellington - Reisverslag uit Wellington, Zuid-Afrika van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu

Dag 15 20 jan Wellington

Door: kristindaelman

Blijf op de hoogte en volg Kristin

20 Januari 2012 | Zuid-Afrika, Wellington

Dag 15 20 jan Wellington
Om 7u was ik als eerste wakker en begon aan mijn blog. Amaai, wat een werk! Ik mag zolang niet wachten anders is dat niet meer te doen. Mama stond weer als laatste op rond 10u. Ik nam een stevig ontbijt. Luc, Rita, ma en pa vertrokken met de auto naar Franschhoek. Ik had graag mee gegaan maar ik moest mijn blog verder schrijven, de foto’s uploaden en eens beginnen kijken voor een slaapplaats in Nieuw Zeeland. Binnen juist 1 week vertrekken Mike en ik. Mike naar Belgiê, ik naar Nieuw Zeeland. Wat gaat de tijd toch vlug voorbij! Mike is aan het scrabblen in zijn eentje, Pieter en Anja zijn hun auto naar de garage gaan brengen. De werkvrouw, Medlène, is hier alsook de tuinman van 66 jaar. Ik las net een emotionele mail van Dieter. De begrafenis was zwaarder dan hij verwacht had. Ik vind het zo erg dat ik nu niet bij hem kan zijn om hem te steunen. Veel moed jongen, hou je sterk.
Het weer was ietsje minder dan voorheen, maar 34 graden. :) Ik skypte wat, Mike deed sudoku. Rond 18u kwamen ma en pa terug van hun uitstapje. Ze hadden gewinkeld, gewandeld en lekker gegeten. Ja, dat kun je hier wel hoor. Heerlijke gerechten van vlees of vis. Mike, Pieter, Anja en ik aten gegratineerde zalm in de oven. Het was heel lekker. Dank je Anja… Ze is een goeie kok. Morgen zijn Luc en Rita 40 jaar getrouwd. Ze geven een feest. Om 11u is het hier al aperitief. Daarna gaan we naar een restaurant eten. Dus deze avond gingen Pieter, Anja, Luc en Rita reserveren in dat restaurant. Papa, Mike en ik deden een scrabblespel. Mama ging als eerste slapen. Daarna de rest. x
Deze nacht kreeg mama een droevig sms-je. Spotje, de hond van Filip en Denise, is deze nacht overreden. Iedereen is er hier kapot van. We vinden het heel erg en triestig. We wensen hen allen veel sterkte. Slaap zacht lieve Spot…

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristin

Eindelijk is het bijna zo ver. Mijn droom wordt werkelijkheid. " We reizen niet om te ontdekken, maar om te zien wat ontdekt is " 17 november 2011 vertrek ik alleen en met de rugzak het onbekende tegemoet en dit gedurende 1 jaar en 3 maanden.... Ik zal jullie allemaal missen en ik hoop dat mijn 2 hondjes het zonder mij zullen redden! :-) Als maskotte neem ik een Belgische knuffelbeer mee.

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 270954

Voorgaande reizen:

17 November 2011 - 28 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: