Dag 14 19 jan. Wellington - Reisverslag uit Wellington, Zuid-Afrika van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu Dag 14 19 jan. Wellington - Reisverslag uit Wellington, Zuid-Afrika van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu

Dag 14 19 jan. Wellington

Door: kristindaelman

Blijf op de hoogte en volg Kristin

19 Januari 2012 | Zuid-Afrika, Wellington

Dag 14 19 jan Wellington
Iedereen stond rond het middaguur op en had een pijnliijk hoofd. Ja, dat komt er van he. Dus kan er van deze dag bijna niks verteld worden. Enkel gerelaxt aan het zwembad en alles uitgezweet. Rond 20u ging ik al slapen. x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristin

Eindelijk is het bijna zo ver. Mijn droom wordt werkelijkheid. " We reizen niet om te ontdekken, maar om te zien wat ontdekt is " 17 november 2011 vertrek ik alleen en met de rugzak het onbekende tegemoet en dit gedurende 1 jaar en 3 maanden.... Ik zal jullie allemaal missen en ik hoop dat mijn 2 hondjes het zonder mij zullen redden! :-) Als maskotte neem ik een Belgische knuffelbeer mee.

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 270996

Voorgaande reizen:

17 November 2011 - 28 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: