Dag 19 13 juli Roatan West End - Reisverslag uit West End, Honduras van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu Dag 19 13 juli Roatan West End - Reisverslag uit West End, Honduras van Kristin Daelman - WaarBenJij.nu

Dag 19 13 juli Roatan West End

Door: Kristin Daelman

Blijf op de hoogte en volg Kristin

13 Juli 2012 | Honduras, West End

Dag 19 13 juli Roatan
Rond 8u30 wilde ik opstaan maar ik had barstende hoofdpijn. Ik dronk gisteren maar drie biertjes. Daarvan kan dat toch niet zijn? Ik kroop er weer in tot 11u30. De hoofdpijn bleef en ik nam een dafalgan. Zo had ik geen zin om naar West Bay te gaan of te gaan duiken. Ik checkte mijn e-mails. Visa had blijkbaar niet gebeld naar mijn bank alsook niet naar mijn hotel. Gaan ze die kaart dan opsturen of niet?? Pff, het is te hopen. Ik bleef in mijn bed liggen en keek de ene film na de andere. Ik maakte me een thermos thee en voor de eerste maal bakte ik mijn eitjes met toast. Ik stuurde de poetsvrouw weg. Ze mocht eens een dagje overslaan. Rond 17 uur ging ik bij Brenda langs. Opnieuw had ze niets verkocht. In mijn hotel at ik quesadillas met beef. Nu ik geld had kon ik eens een volwaardige maaltijd verorberen. De vorige dagen leefde ik van een banaan wat maar 3 L= 10 cent kostte en een hapje aan 50 L= 2 € aan een kraampje. Deze maaltijd kostte me 105 L maar het smaakte me. Een Afrikaner van 29 jaar kwam bij me zitten en wilde met mij een stapje gaan zetten. Ik had daarvoor geen zin. Hij is een marinier op een cruiseschip dat hier ankerde. Andere mariniers liepen met bekertjes rhum in het restaurant rond. Ze hadden reeds een glaasje teveel op. Ik begon aan mijn blog en mijn foto's. De poes vergezelde me. Hier lopen veel lieve katten rond. Ik liet de poes wel niet op mijn bed want ik zag dat ze zich krabde en ik wilde geen vlooien meer. Die heb ik al gehad in Madagascar. :-) Het is nu 19 uur, zet mijn blog op internet, douche me en kruip er vroeg in. Morgen vlieg ik er weer in. Een paar duikjes denk ik. Slaapwel.

Amaai, wat gaat het internet hier traag vandaag! Kevin, de eigenaar, zei dat al de mariniers van het cruiseschip hun liefjes bellen via internet waardoor alles veel trager gaat. Ook zitten er hier een tiental mensen in het restaurant allen met hun laptob. Er zit hier ook een Yorkshire. Net ons' Dahli! Ze heeft dezelfde grijze haren. Wat mis ik mijn twee petoeterkes...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristin

Eindelijk is het bijna zo ver. Mijn droom wordt werkelijkheid. " We reizen niet om te ontdekken, maar om te zien wat ontdekt is " 17 november 2011 vertrek ik alleen en met de rugzak het onbekende tegemoet en dit gedurende 1 jaar en 3 maanden.... Ik zal jullie allemaal missen en ik hoop dat mijn 2 hondjes het zonder mij zullen redden! :-) Als maskotte neem ik een Belgische knuffelbeer mee.

Actief sinds 06 Juli 2011
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 270912

Voorgaande reizen:

17 November 2011 - 28 Februari 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: